Δευτέρα 21 Ιουνίου 2010

Χαρακιά 7: Άφκε τς να μπουτατίζντε, pasok.gr

Τι είδαμε το Σάββατο το βράδυ στο αμφιθέατρο; Τα δρώμενα από τους ντόπιους συλλόγους (μπράβο τους, ωραίοι). Έλα μου ντε όμως που είδαμε κι άλλα ωραία δρώμενα στη πρώτη σειρά καθισμάτων. Στη μια πλευρά ο Μπαμπούξινος με τους επίτιμους καλεσμένους του (“είμαι ακόμη εγώ ο δήμαρχος του Γιδά”) έλεγε όλη τη βραδιά από μέσα του. Παρόντες από τους καλεσμένους ένας παπάς και ο βάρδος- νομάρχης. Κανά δυο καρέκλες κενές (κάποιους περιμένουν). Στην δεύτερη σειρά από πίσω ο φρέσκος αντιδήμαρχος κάθεται τέρμα άκρη θέλοντας να κρατήσει αποστάσεις από την άλλη πλευρά των πρώτων καθισμάτων(;) αλλά και να μην προτάξει εαυτώ πρώτο τραπέζι πίστα με τον Μπαμπούξινο. Δεύτερη σειρά και ο Στάθης ο Γεωργιάδης. Πίσω από τον βάρδο- νομάρχη. Επειδή όμως στο Δον έχει τάξει τον εαυτό του, δεν άντεξε που δεν καθόταν στην συντροφιά του δαχτυλιδιού και προτίμησε να φύγει νωρίς νωρίς. Αλήθεια η κυρούλα μας (η κ. Βουλγαροπούλου) που ήταν και δεν παρέστη στην εκδήλωση; Διότι ούτε άρρωστη ήταν, ούτε εκτός Αλεξάνδρειας
Από την άλλη πλευρά της πρώτης σειράς κάθεται ο Δον Δημητριάδε με την συντροφιά του δαχτυλιδιού. Όλη τη βραδιά έλεγε από μέσα του “εγώ θα είμαι ο οικοδεσπότης του χρόνου, πρώτα ο Θεός”.
Και αφού έχει περάσει η μισή εκδήλωση, νάσου εμφανίζεται η αντιπροσωπεία των Αντιγονιδών (όσοι θέλουν να κάνουν εντύπωση πάντα αργούν ή μήπως αργούν γιατί βαριούνται να δουν όλη την εκδήλωση;) Να, για ποιον ήταν οι κενές καρέκλες απ΄ τη μεριά του Μπαμπούξινου. Η Αννιώ Μαυρογένους (Άννα Λαμπίρη) με ένα λαχανί κοστουμάκι τους χαιρετάει όλους. Όλους; Όχι όλους. Δεν πρόσεξε ότι η σειρά συνεχίζονταν Κάθισε στην κενή καρέκλα και ξέχασε να χαιρετήσει το στρατόπεδο Δον Δημητριάδε. Μα τι αγενές κορίτσι! Ήταν όμως ιδιαιτέρως περιποιητική με τον Μπαμπούκο τον ξινό, ο οποίος σηκώθηκε όρθιος και αλληλοασπάσθηκαν σταυρωτά. (Είναι γνωστή η αδυναμία του Μπαμπούξινου στις μελαχρινές). Συμπέρασμα: η Αννιώ Μαυρογένους θα είναι στο ψηφοδέλτιο του Μπαμπούκου του ξινού.”Με φίλησε, με φίλησε,θα είμαι, θα είμαι, γιούπι!!”
Για όσους δεν μπόρεσαν να υποθέσουν που οφείλεται το παρατσούκλι της κ. Άννας Λαμπίρη εξηγώ: μου θυμίζει έντονα την Μαντώ Μαυρογένους Το παίζει αντράκι που δεν μασάει και είναι έτοιμη ίσος προς ίσον στη μάχη να ριχτεί. (Συγνώμη, υπάρχει καμιά γυναίκα στο ΠΑΣΟΚ Ημαθίας νορμάλ; Όλες μια μούρλα την έχουνε. Με σημαιοφόρο βέβαια το εμ-βλημα του Ε.Σ του ΠΑΣΟΚ).
Το αντριλίκι της Αννιώς Μαυρογένους υπογραμμίζεται και από την λιονταρίσια μαύρη χαίτη της, που όταν βρυχάται πριν την επίθεση ανεμίζει πέρα-δώθε (Αννιώ, σιγά τα αίματα).

Τι παίρνετε Δον και είστε ακάματος και πανταχού παρών; Πείτε μας να το παίρνουμε κι εμείς που δεν μπορούμε να πάρουμε τα πόδια μας. Μα τον άτιμο, πως άντεξε κατά ηλιού τέσσερις ώρες στους διασυλλογικούς αγώνες του Σαββάτου το πρωί στο Παλιοχώρι; Και το βράδυ στο αμφιθέατρο, και το απόγευμα μπορεί σε κάνα γάμο και το μεσημέρι μπορεί σε κανά τραπέζι. Φτου σκόρδα. Να βρε ποιος αξίζει για δήμαρχος αυτού του τόπου. Ακούραστος δίνει παντού το μαχητικό του παρόν. Φτου σκόρδα. Κι έχει και καύσωνες μπροστά. (Δεν πιστεύω Δον μόνο για προεκλογικούς λόγους να είσαι ντούρασελ; και μετά καρέκλα, καρεκλίτσα μου. Λέτε;)
Μα για σταθείτε. Ο Δον ακόμη δεν το πήρε το δαχτυλίδι. Α! γι αυτό τόσο τρέξιμο. Είναι δυο οι λόγοι. Πρώτον: Δείχνω ότι αξίζω να πάρω το δαχτυλίδι και Δεύτερον: δείχνω ότι αξίζω να βγω δήμαρχος.

Ενώ ο Μπαμπούξινος δεν έχει τέτοιες σκασίλες. Τον πρότειναν για υποψήφιο στο pasok.gr. Ο ίδιος από σεμνότητα δεν αυτοπροτάθηκε. Ή μήπως άφησε τους άλλους να τον προτείνουν για να δείξει ότι έχει ρεύμα; Άντε καλέ, έχει ανάγκη αυτός από υποστηρικτές; Μπαμπούξινε, η πολύ αυτοπεποίθηση θα σε φάει. Πολύ χαλαρά το πήρες Δεν θέλω να σε αγχώσω, αλλά ταράξ.Ο Δον αλωνίζει
Ρε Τάκη (Δημάδης) αγόρι μου, τι σε χρειάζονταν η υποψηφιότητα; Εσύ παιδί μου για αλλού είσαι να ανήκεις. Άσε τη γυναίκα σου να σε οδηγήσει στο ΚΚΕ μ-λ ή μ-λ ΚΚΕ. Μου φαίνεται εκεί είναι ο φυσικός σου χώρος. Άσε τον Σάκη (τον αδερφό σου) στο ΠΑΣΟΚ. Του ταιριάζει καλύτερα. Αν και Σάκη, εδώ που τα λέμε, άλλα δείγματα γραφής έδινες από μικρός. Θυμάσαι πως ήσουνα τους χρόνους τους παλιούς; Γιατί εμείς σε θυμόμαστε.

Τελικά τι γίνονται οι διαδικτυακές υποψηφιότητες στο ΠΑΣΟΚ; Κάτι μου λέει ότι θα έχουν την τύχη των διαδικτυακών υποψηφιοτήτων των γραμματέων των υπουργείων. (Λοιπόν, όταν ο Γιωργάκης θα αντιληφθεί ότι δεν κυβερνάει την Σουηδία,αλλά την Ελλάδα , το σοκ που θα υποστεί θα είναι τρομερό).
Ας πούμε, πολύ μου άρεσε που οι υποψηφιότητες έπρεπε να κατατεθούν έως τα μεσάνυχτα (νταν) της Κυριακής. Και μετά μέχρι το πρωί να τις έχουν σε πρώτη φάση επεξεργαστεί οι κατά τόπους επιτροπές. Και μετά σε διάστημα ολίγων ημερών να έχει συμβεί άλλη επεξεργασία. Και μετά θα ξυπνήσουμε σε άλλον πλανήτη. Φυσικά κανένα απ΄ όλα αυτά τα deadlines δεν τηρήθηκαν. Ο καθένας υποψήφιος αφού κάνει πρώτα τα κουμάντα του και είναι έτοιμος θα υποβάλλει και υποψηφιότητα (ε, δε βλέπω να σώνουν οι επιτροπές αξιολόγησης όλο το καλοκαίρι).
Και μη μου πείτε πως δεν είναι έτσι. Γιατί τότε τι εννοεί η Ιωσηφίδου όταν λέει ότι “εγώ δεν παίζω έτσι. Και τι με νοιάζει. Εγώ και όλη η Τ.Ο Νάουσας θέλουμε προκριματικές κι ας κατέθεσα υποψηφιότητα Εάν επιλέξετε τον Καραμπατζό, εγώ δεν παίζω. Εμείς θα κάνουμε προκριματικές Ε, τώρα εάν επιλέξετε εμένα δεν είναι απαραίτητες οι προκριματικές μιας και το “πολυάνθρωπο παζλ” μας άλλα και όλο το ΠΑΣΟΚ της Νάουσας εμένα θα έβγαζε στις προκριμματικές. Διακρίνω μια έλλειψη επαφής με τον τόπο και το χρόνο ή μου φαίνεται; Βέβαια η περίπτωσή της εξηγείται και από το γεγονός ότι αφού ανήκει στον γυναικείο πληθυσμό του ΠΑΣΟΚ Ημαθίας μια μούρλα την έχει κι αυτή. Σημαιοφόρος όμως παραμένει και πάλι το εμ-βλημα του Ε.Σ του ΠΑΣΟΚ.
Αφήστε και που να τηρούνταν οι προθεσμίες κλπ, η όλη διαδικασία είναι αναξιόπιστη, διάτρητη και γελοία από τη στιγμή και μόνο που το εμ-βλημα του Ε.Σ του ΠΑΣΟΚ παίρνει μέρος σ΄ αυτή. Αχ, δεν θέλω να υποψιαστώ ότι μπορεί το βούρλο να έχει και άποψη για το ποιοι θα είναι υποψήφιοι. Έλα μωρέ, από την άλλη αν το δεις, ας πει κι αυτή κάτι Σάμπως ποιος θα τη λάβει υπόψιν του; Αφήστε το εμ-βλημα του Ε.Σ του ΠΑΣΟΚ να αποφασίσει για τις τύχες των υποψηφίων. Αλλιώς, θα πάθει καμιά κατάθλιψη αν ποτέ καταλάβει ότι δεν έχει λόγο ύπαρξης (πχ παιδιά, άντρα, επαγγελματική καριέρα) και είναι και ένα πολιτικό τίποτα.

Υ.Γ1: Προς αποφυγήν παρεξηγήσεων και παρερμηνειών δηλώνω δημόσια τα εξής: ο γράφων τον Χάρακα δεν είναι ο Χάρης Μόχλας. Ο Χάρακας ούτε υπαγορεύεται, ούτε λογοκρίνεται από τον Χάρη Μόχλα (για του λόγου το αληθές σκεφθείτε και συγκρίνετε τον τρόπο γραφής του Χάρακα και του Χ. Μόχλα. Μάλλον, πολύ θα ήθελε ο Χ. Μόχλας να έχει το στυλ του Χάρακα). Ο γράφων τον Χάρακα δεν είναι δημοσιογράφος. Διαβιώνει από ένα αξιοπρεπές επάγγελμα. Άλλωστε ουδέποτε θα ήθελε να γίνει δημοσιογράφος αφού πιστεύει ότι η τρόικα της διαφθοράς και της διαπλοκής είναι οι πολιτικοί, οι δημοσιογράφοι και οι συνδικαλιστές- εργατοπατέρες.
Όποιος δεν αντέχει τις χαρακιές μου, του είναι ευκολότερο (για λόγους άμυνας φαντάζομαι) να τα βάζει με τον Χ. Μόχλα. Εάν και μετά απ΄ αυτή την διευκρίνηση κάποιοι συνεχίζουν , ε, δεν είμαι και υποχρεωμένος να αποδείξω ότι δεν είμαι ελέφαντας.
Παρακαλώ πολύ, όποιος κάτι θέλει να μου πει μπορεί είτε να σχολιάσει επώνυμα (με ψευδώνυμο ή αληθινό όνομα) είτε να επικοινωνήσει μαζί μου στο e-mail: moxlasx@freemail.gr
Υ.Γ2: Ο Χάρακας δεν είναι μόνο για να χαρακώνει αλλά και να υπογραμμίζει το καλό όταν το βλέπει. Επίσης, ο Χάρακας διαθέτει κριτήριο υψηλής αισθητικής. Ανέκαθεν πίστευε ότι είναι απαραίτητη η σύσταση αστυνομίας γούστου. Ακριβώς λοιπόν, επειδή το κριτήριό του είναι αυστηρό και αλάθητο σας προτρέπει να τρώτε στο “Ιδιόμελο” στον πεζόδρομο στην Αλεξάνδρεια. Όσο και να θέλησα να βρω ψεγάδι δεν βρήκα τίποτα. Η κουζίνα εξαιρετική, το σέρβις άψογο, οι τιμές απίστευτα λογικές. Μα πάνω απ΄ όλα το μαγαζί τόσο καλόγουστο. Με θέμα (έμπνευση από παλιό μπακάλικο), με άποψη, με χρώμα. Αν πάτε βράδυ, επειδή το σκοτάδι κρύβει την ασκήμια του περιβάλλοντος χώρου, θα νομίσετε ότι βρίσκεστε κάπου αλλού, ας πούμε σε κάνα νησί. Μπράβο στον Ηρακλή και στην Βάσω. Το Ιδιόμελο άνετα θα στεκόταν και στην Θεσσαλονίκη και στην Αθήνα. Καλές δουλειές παιδιά.

Υ.Γ3: Σας είχα υποσχεθεί μια γνωριμία – έκπληξη. Πρόκειται για την μασκότ του Χάρακα. Συγνώμη, μα προηγούνταν η επικαιρότητα. Ελπίζω τις επόμενες μέρες να σας την γνωρίσω.

Μέχρι τότε, γεια χαρά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: