Σάββατο 6 Νοεμβρίου 2010

Xάρακας Νο 27: Έκτακτο παράρτημα

Προς κ. Γκιόνογλου, Γκιονογλάκια υποψήφιους και δημοσιογράφους.
Χαίρομαι ιδιαιτέρως που παίρνετε από μένα ιδέες για το πώς θα αντιμετωπίσετε τον αντίπαλό σας. Αναφέρομαι σ΄ αυτό που είπα ως αρνητικό (;) του Δον. Θέλοντας λοιπόν να το χρησιμοποιείστε προς όφελός σας (πολύ απελπισμένοι φαίνεται να ΄σαστε) προβάλετε την αγαστή συνεργασία και συνεργατικότητα ως απαράμιλλα προσόντα προσωπικότητας του Μπαμπούξινου. Όμως είναι το λιγότερο, ατυχής η προσπάθεια. Δεν σας πω σήμερα σε τι συνίσταται η συνεργασία προϊσταμένου – υφισταμένου διότι μάλλον θα κάνετε copy pasted και θα το μοστράρετε ως δική σας σκέψη. Και ως γνωστόν απεχθάνομαι να με αντιγράφουν. Θα πω όμως ότι η συνεργασία δημάρχου με συνεργάτες του σαφώς δεν είναι η παρέα που κάνουμε στα μπαρ και τα πίνουμε. Αυτό λέγεται παρεϊτσα. Εκτός κι αν εννοείς ότι επειδή είσαστε μια καλή παρεϊτσα και μια ωραία ατμόσφαιρα άφηνες ως δήμαρχος να αλωνίζουν οι υφιστάμενοι συνεργάτες με τα γνωστά χαΐρια, ας πούμε για την ΕΔΑΝΑΛ. Ναι, σίγουρα, άμα είσαι φιλαράκι θες τον άλλον να τον δικαιολογήσεις και να καλύψεις ακόμη και την βλακεία τους. Ανθρώπινο γαρ. Ή μήπως εμπιστεύεσαι τα φιλαράκια σου μιας και συ μπερδεύεσαι και δεν θυμάσαι ποιος νόμος αφορά ποιο έργο, περνάς αργούτσικα απ΄το δημαρχείο, οπότε ναι, σίγουρα πρέπει να βασιστείς σ΄ αυτούς να βγάλουν τη δουλειά.
Νομίζω ως προς αυτό έγινα σαφής. Βρείτε λοιπόν μέχρι την Κυριακή κάπως αλλιώς να προωθηθείτε. Έτσι, μόνο γελοιοποιείστε. Και το δεύτερο ωραίο που άκουσα να λες Μπαμπούξινε το πρωί της Παρασκευής στο ράδιο Αλεξάνδρεια.
Όταν η αδελφοποίηση με τον Χαλκίδη βαφτίστηκε διεισδυτικότητα σε πολιτικούς χώρους και αυτό έγινε μεγάλο προσόν σου. Εσύ, αντί να το πας το θέμα αλλού (εάν βέβαια είχες την πολιτική εξυπνάδα) παρασύρθηκες και μας είπες ότι έτσι πρέπει να είναι. Τα κόμματα πρέπει να μην ανακατεύονται με την τοπική αυτοδιοίκηση. Με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνο. Έχω όμως μια απορία. Εάν κι εσύ το πίστευες αληθινά αυτό, δεν θα πρεπε τις προάλλες να σηκωθείς και να πεις του Χρυσοχοϊδη «ευχαριστώ Μιχάλη για την υποστήριξη μα εγώ προτιμώ να είμαι ανεξάρτητος» Ούτε αυτό είπες στο καλόπαιδο Χρυσοχοϊδη ούτε καμιά δήλωσή σου δεν πήρε το αυτί μου την επομένη. Θα ΄λεγα ότι μάλλον καλά το δέχτηκες το χρίσμα του Πασόκ έστω και την υστάτη ώρα. Ακούστε όλοι εσείς οι πολιτικάντηδες και όλοι εσείς οι εξυπνάκηδες δημοσιογράφοι- σύμβουλοι (εν κρυπτώ όμως) επειδή όλοι εμείς οι πολίτες έχουμε εξασκηθεί (από σας όχι από μόνοι μας) στο δούλεμα και στο κάνω το άσπρο μαύρο πρέπει τώρα να βρείτε καινούργιες φόρμουλες σερβιρίσματος. Έχουμε πάψει να είμαστε χαϊβάνια. Αφήστε που είμαστε και εξυπνότεροι από σας.

ΥΓ: έχουμε ένα ευχάριστο. Τα ξαναβρήκαν τα ξαδέρφια στο σόι το Γκιονογλέικο. Α, δεν τα ξέρατε; Βέβαια, είχε γίνει τρικούβερτος καυγάς. Τα λόγια που ειπώθηκαν ήταν κάπως έτσι:
Μπαμπούξινος: Θέλω να βγεις και να το πεις. Δημόσια να με στηρίξεις. Τι σημασία έχει που δε μου δίνουν επίσημα στήριξη. Εσύ είσαι σόι μου. Δικαιολογείσαι να το κάνεις.
Ξάδερφος Σούμο (Θανάσης Γικόνογλου): Καλά, είσαι μλκας; Ξεχνάς ότι είμαι βουλευτής; Αφού δεν το λέει η Ιπποκράτους εγώ δεν παίζω το κεφάλι μου για σένα.
Μπαμπούξινος: Γιατί ρε, νομίζεις ότι άμα μιλήσεις ή όχι δίνουν σημασία στην Ιπποκράτους. Θείε, πες του κάτι. Θα τον δείρω τον μικρό.
Ξάδελφος: Αφού δε θα βγεις ρε. Θες να μην ξαναβγώ κι εγώ;
Μπαμπούξινος: Όταν όμως σε βοηθούσα εγώ να βγεις ήταν καλά έ; Θείε, θα τον βαρέσω.
Θείος: Σκασμός. Ά, ρε, σε τίποτα δε με μοιάσατε. Εσύ θα κάνεις ότι σου πω. Άμα σ΄ αφήνω τα κάνεις σαν τα μούτρα σου. Κι εσύ Μπάμπη ήρεμα. Όλα θα γίνουν στην ώρα τους. Θα βγει παραμονές το αετόπουλο να στηρίξει Μπόλαρη και για τους δήμους να σας φωτογραφίζει όλους χωρίς όμως ονόματα. Στο λόγο μου αγόρι μου, μέχρι τότε θα δουλέψουμε από πίσω.
Ο Μπαμπούξινος χωρίς κουβέντα βρόντηξε την πόρτα πίσω του. Χθες απαίτησε εκτός από τη δήλωση να έρθει ο σούμο και στη συγκέντρωση. Έτσι, τα ξαναβρήκαν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: