Πέμπτη 18 Νοεμβρίου 2010

Χαρακιά Νο30: Σας φταίει το γομάρι και χτυπάτε το σαμάρι

Ουφ, τελείωσαν επιτέλους οι εκλογές. Δεν ξέρω εσείς πως νιώθετε, όμως εγώ μπαΐλντισα. Κανονικά μετά από κάθε εκλογές θα έπρεπε να έχουμε τουλάχιστον μια εβδομάδα διακοπών για να κοιμηθούμε και να αποτοξινωθούμε. Διότι, τίποτα δεν βρίσκω πιο τοξικό, αλλά και πιο αντιερωτικό από τις εκλογές. Βεβαίως είναι και άκρως αντισεξουαλικές. Μετά από τόσο φραστικό πήδημα και τόση κούραση από το τρέξιμο για τους σταυρούς, που να ΄χεις όρεξη και για σεξ. Φαντάζομαι ότι ένας λόγος που δεν θα ΄πρεπε να κάνουμε ποτέ πρόωρες εκλογές θα ήταν και ο κίνδυνος της υπογεννητικότητας.
Είπα λοιπόν και ‘γώ να την αράξω και να επικεντρωθώ στην προσωπική μου ζωή, αλλά λίγο ήταν το διάλειμμα. Επανέρχομαι λοιπόν άρον άρον όχι γι΄ αυτό που φαντάζεστε. Όχι δηλαδή για μια ανάλυση των αποτελεσμάτων. Πρώτα πρώτα, μια χαρά αναλύσεις κάνουν όλοι οι δημοσιογράφοι όλες αυτές τις μέρες. Εγώ σαν τι παραπάνω να ΄χω να πω; Ύστερα, και να είχα κάτι άλλο να προσθέσω το θεωρώ περιττό. Αναλύσεις αποτελεσμάτων θα έπρεπε να κάνει το κάθε κόμμα και η κάθε παράταξη από μόνη της. Δεν χρειάζονται σκονάκια. Θα έπρεπε λοιπόν να σκεφτούν με αυτοκριτική «τις πταίει» κι όχι να προσπαθούν να μεταθέσουν τις ευθύνες ο ένας στον άλλον και όλοι μαζί στον κόσμο που δεν τους ψήφισε. Αυτό λέγεται πολιτική δειλία. Εάν όμως είχαν οι χαμένοι την πολιτική παρρησία να διακρίνουν τα λάθη τους, ίσως να μπορούσαν να μάθαιναν από αυτά για το μέλλον. Δυστυχώς, διακρίνω ότι είναι ανεπίδεκτοι πολιτικής μαθήσεως. Οπότε, ως μπουμπούνες το χρειάζονται το σκονάκι. Αυτό όμως δεν εγγυάται ότι θα περάσουν και την τάξη. Άλλωστε, τι ανάλυση να κάνεις σε κάποιους που έβαλαν τα χεράκια τους και βγάλαν τα ματάκια τους; Να πεις ότι δεν τους τα ΄πα; Μάλλιασε η γλώσσα μου για να τους προφυλάξω. Και αυτοί τι έκαναν; Τα χειρότερα. Συγνώμη, μα δεν μπορούσα ν΄ ανοίξω και το κεφάλι τους να μπω μέσα. Είπαμε, είμαι καλός άνθρωπος αλλά και η καλοσύνη έχει τα όριά της.
Και ας μη ξεχνάμε, ότι αναλύσεις αποτελεσμάτων πρέπει να κάνουν και οι κερδισμένοι. Μη, επειδή κερδίσατε, όλα καλά. Διότι μπορεί και κάποιος να κερδίσει τις εκλογές άμα ο αντίπαλός του του τις χαρίσει (βλέπε Τσαβδαρίδης- Χαρούλα). Αφήστε που το καλάμι της αλαζονείας καβαλιέται εύκολα και γρήγορα. Οι άνθρωποι εκτός από τον τρόπο που δέχονται την ήττα, κρίνονται και για το πώς πανηγυρίζουν τη νίκη. Ας αφήσουμε λοιπόν τις πίκρες, τις έριδες και τις επάρσεις, γιατί με τόσους πολλούς υποψήφιους απ΄ όλα τα σόγια φοβάμαι μη γίνουμε στο τέλος Μακρυκωσταίοι και Κοντογιώργηδες.

Ο άλλος λόγος που γράφω σήμερα είναι η δήλωση μετάνοιας. Είναι η ανάγκη και η ιερή υποχρέωση λέγω, να αποκαταστήσω την τιμή και την υπόληψη ενός πολιτικού άνδρα εκλεγμένου από το λαό και μάλιστα με την πλειοψηφία (πως το τόλμησα, απορώ κι εγώ). Η ιερή υποχρέωση που έχω, απέναντι σε όλους τους ευυπόληπτους πολιτικούς τους εκλεγμένους στο ελληνικό κοινοβούλιο, οι οποίοι έχουν τάξει εαυτούς των υπηρέτες του λαού που τους επέλεξε, ούτε να τους σχολιάζω, ούτε να τους σατυρίζω. Διότι το χιούμορ, το χιούμορ λέγω, είναι καθόλαν ασύμβατον με την πολιτικήν και τους πολιτικούς, οι οποίοι όχι μόνο δεν αστειεύονται μεταξύ των, αλλά επιχειρούν μόνο σοβαρά να προασπίσουν τα συμφέροντα του λαού.
Εγώ λοιπόν, ένας αχρείος, ποταπός χιουμορίστας μόλυνα τα ήθη, τάραξα τα γαλήνια νερά του μικρού μας τόπου και εξέθεσα ανεπανόρθωτα έναν εξαίρετο πολιτικό άνδρα. Και ωσάν να μην έφθανε τούτο, κατά τας κρισίμας ημέρας της προεκλογικής διαδικασίας επηρέασα τους ψηφοφόρους ορμώμενος από ταπεινά ελατήρια όπως κακία, ζηλοφθονία κλπ και διέσυρα και σπίλωσα το άμεμπτο ήθος και όνομα του άξιου πολιτικού Αθανασίου Μόσχου Γικόνογλου. Ζητώ ταπεινά συγνώμη κύριε αξιότιμε βουλευτά μου. Και όπως πολύ ορθώς εζητήσατε αποκαθιστώ την αλήθειαν, ως οφείλω. Η μόνη και πάσα αλήθεια είναι ότι η στιχομυθία μεταξύ του Πατρός και Υιού και Ανιψιού στην Χαρακιά Νο27 ήτο αποκύημα της νοσηρής μου φαντασίας.

Με τον απόλυτο σεβασμό
Ο Χάρακας

Ελπίζω να μείνατε ικανοποιημένος με την δήλωση μετάνοιας και την αποκατάσταση της αλήθειας και ως εκ τούτου και της τιμής και της υπόληψής σας κ. Βουλευτά. Όσο για τον χαρακτηρισμό «σούμο», που δεν κατάλαβα πολύ καλά στο εξώδικο που στείλατε, εάν σας πείραξε, θα σας προέτρεπα, με όλο το σεβασμό, να πληροφορηθείτε για το πόσο αξιοσέβαστα πρόσωπα είναι οι παλαιστές σούμο στις κοινωνίες τους, σχεδόν ιερά. Εγώ λοιπόν, στη θέση σας, μάλλον ως τιμητικό τίτλο θα εξελάμβανα τον χαρακτηρισμό. Εάν παρόλα αυτά το θεωρείτε προσβλητικό το αναιρώ. Εάν ούτε αυτό σας ικανοποιεί, τότε δηλώνω ότι τιμωρώ εαυτό με χίλια αυτομαστιγώματα. Ορκίζομαι στην τιμή μου ότι το μαστίγιο που θα χρησιμοποιηθεί θα είναι η «γάτα με τις εννιά ουρές» (φρικτό πειρατικό μαστίγιο με εννιά σκοινιά γεμάτα κόμπους).
Τώρα όμως θα ΄θελα να μου λύνατε μερικές απορίες μου σχετικά με την όψιμη ευθιξία σας. Πρώτον, δεν καταλάβατε ότι η στιχομυθία ήταν φανταστική; Θα λυπηθώ πολύ εάν υποψιαστώ ότι δεν μπορείτε να διακρίνετε το χιούμορ και την φαντασία από την πραγματικότητα και τα γεγονότα και μάλιστα όταν αυτά είναι μέρος και συνήθης πρακτική (οι φανταστικοί διάλογοι) του Χάρακα. Δεύτερον, εάν όμως καταλάβατε το χιούμορ, τότε θα ΄πρεπε να στεναχωριέστε κι εσείς που αναγκάζεστε στο όνομα της σοβαροφάνειας να στέλνετε εξώδικα. Τρίτον, μα στο Θεό σας, είναι δυνατόν να ξέρω τι κάνετε και τι λέτε στο σπίτι σας με την οικογένειά σας; Εάν πιστεύετε ότι είμαι σε θέση να το γνωρίζω, ή εσείς διαθέτετε μεγάλη φαντασία (και υποκλίνομαι) ή όντως μπορεί αυτά να ειπώθηκαν κάπως έτσι και φοβάστε ότι μπορεί να διέρρευσαν, οπότε σ΄ αυτήν την περίπτωση μπορώ να αντιληφθώ το θυμό σας. Τέταρτον, έχω αναφερθεί στο πρόσωπό σας και σ΄ άλλες χαρακιές. Ή που δεν το αντιληφθήκατε οπότε να περιμένω κι άλλα εξώδικα (αφού είμαι μαρτυριάρης καλά να πάθω) ή που ενοχληθήκατε μόλις τώρα, αφού έχασε τις εκλογές ο ξάδερφός σας. Σε κάθε περίπτωση, εγώ επειδή και μεγαλόψυχος άνθρωπος είμαι όχι μόνο σας συγχωρώ αλλά και σας ευχαριστώ διότι μου κάνατε την καλύτερη διαφήμιση και με κολακεύετε που πιστεύετε ότι μπορώ να επηρεάζω τόσο πολύ κόσμο. Και μια συμβουλή για το τέλος με μεγάλη αγάπη. Τον σεβασμό δεν τον εκβιάζεις, τον κερδίζεις. Εσύ τι θέλεις; Να σε σέβονται ή να σε φοβούνται;

ΥΓ: Εφεξής εξώδικα θα δέχομαι μόνο κάθε Δευτέρα, Τρίτη και Πέμπτη και μόνο κατά τις πρωινές ώρες. Παρακαλώ τους κκ μηνυτάς να μην σπρώχνονται, όλοι θα προλάβουν. Επίσης, παρακαλώ μην με απογοητεύστε και δεν στείλτε εξώδικα. Θέλω να συμπληρώσω την συλλογή.
ΥΓ1: Το πιο πολύτιμο κομμάτι της συλλογής των μηνύσεων ήταν αυτό που «πλήρωσε ο Χάρακας τη νύφη» γιατί κάποια δεν κατάφερε να ντυθεί νύφη. Ακόμα δεν κατάλαβα τι φταίω εγώ που δεν ήθελε αυτός να σε παντρευτεί και να κάνετε παιδιά. Εγώ φταίω που σε παράτησε; Αν είναι, εγώ να του πω καμιά καλή κουβέντα. Όμως αφού δε σε θέλει, με το ζόρι παντρειά δε γίνεται. Εγώ όμως γιατί να τρώω μηνύσεις; Μήπως να το πάρεις απόφαση ότι απλώς δε σε θέλει;
ΥΓ2: Ο μεγάλος κερδισμένος αυτών των εκλογών ήταν ο Χάρος. Πολύ θανατικό έπεσε ρε παιδιά. Γι αυτό σας το ξαναλέω δεν αξίζει ο κόπος. Ήταν απλά και μόνο εκλογές. Για να προσέχουμε, είμαστε και σε κρίσιμη ηλικία.
ΥΓ3: Το γεγονός ότι είναι τόσο αληθοφανείς οι διάλογοι, τα γράμματα κλπ του Χάρακα, όπως και η ανάρτηση πριν από καιρό των Χρονικών (αφού κι εγώ μόλις το είχα διαβάσει είχα πάρει τηλέφωνο το Χάρη να τον ρωτήσω τι έγινε) ίσως δηλώνει ότι όσο παράλογες και αφύσικες κι αν είναι οι πολιτικές συμπεριφορές είναι πιθανές. Κι όσο πιο συχνά το απίθανο φαίνεται εφικτό τόσο φυσιολογικοποιείται το αφύσικο. Μήπως οι πολιτικοί μας ν΄ αρχίσουν να προβληματίζονται γι΄ αυτό αντί να περνάν την ώρα τους στέλνοντας εξώδικα για να σώζουν τα προσχήματα;
ΥΓ4: Επειδή, ως γνωστόν, κρατάω τις υποσχέσεις μου θα εξηγήσω τους λόγους της ήττας του στον Άγιο Μπόλαρη (μεγάλη η χάρη του). Αυτό που σου έφταιξε ήταν που φωτογραφιζόσουν με την πολιτική γλάστρα που σέρνονταν από πίσω σου. Σύμφωνα με έγκυρους στατιστικοεκλογολόγους, με όσους φωτογραφήθηκε η εν λόγω πολιτική γλάστρα όλοι έχασαν τις εκλογές και στο νομό Ημαθίας και σε παρακείμενους νομούς. Λέτε η πολιτική γλάστρα, εκτός όλων των άλλων, να είναι και γκαντέμω;
ΥΓ5: Νιώθω μεγάλη χαρά και ικανοποίηση κάθε φορά που μαθαίνω ότι ο Χάρακας έχει τόση απήχηση και σε τόσο διαφορετικά μεταξύ του κοινά. Ένα ευχαριστώ δεν φτάνει, γι΄ αυτό δεν θα το πω. Από την άλλη όμως, δεν είμαι ο τιμωρός των κακών. Ζορό πρόλαβε έγινε κάποιος άλλος. Ρομπέν των δασών πολύ θα το ΄θελα, μα ποιον να βρεις με ευρώ να ληστέψεις την σήμερον ημέραν. Κάτι σε Μπάτμαν θα το προτιμούσα, μα η Γκόθαμ Σίτυ μας δεν νομίζω ότι απειλείται από κανέναν. Όσο για όλα αυτά που ζητάτε να «καταθέσετε», αυτό που σκέφτηκα είναι ένα «κυτίο παραπόνων». Επειδή όμως είμαι τούβλο στα ηλεκτρονικά, όποιος ξέρει ας μου το πει (να επικοινωνήσει με τον Χάρη) πως παίρνει μπρος αυτό το gadget για τα σχόλια και τις ερωτήσεις.
ΥΓ6: Πώς; Τι έγινε; Μίλησε ο Χαλκίδης; Και τι είπε ρε παιδιά; Τι είπε; «Ντόρα»;
ΥΓ7: Ο σημερινός ολοκληρωμένος τίτλος είναι: σας φταιγ΄ το γουμάρ κι χτυπάτε του σαμάρ΄αντί να χτυπάτε του ξερό σας του κεφάλ. (σε άπταιστα ντόπια, καθότι βέρος Ρουμλουκιώτης).

Δεν υπάρχουν σχόλια: