Τρίτη 17 Αυγούστου 2010

Χαρακιά Νο14: Ομοιότητες και διαφορές.

Ούφ, τι ζέστη είναι αυτή. Όσοι κάνετε διακοπές και τελειώνουν, προφασιστείτε ασθένεια και καθίστε ακόμα καμιά βδομάδα. Διότι και την άλλη βδομάδα έτσι θα είναι. Εγώ όμως σας λέω ότι κι όλος ο χρόνος ζεστός και ανόμβριος θα ΄ναι. Που το ξέρω; Έχω μαντικές ικανότητες. Προβλέπω το μέλλον. Να, κάτι λίγο ο Δεκέμβρης βροχές και ψύχρα και μετά πάλι καλοσύνες. Οι προβλέψεις μου όμως δεν περιορίζονται στον καιρό. Κάνω και πολιτικές προβλέψεις.
Έτσι λοιπόν σας λέω ότι εντός ολίγων ημερών, να, βαριά μέχρι τη Δευτέρα, Τρίτη θα χτυπήσουν δυο τηλέφωνα σαν καμπάνες, μάλλον πένθιμες. Απ΄ τη μια μεριά θα ΄ναι ο σαν αγγούρι αρχηγός (ο Σαμαράς ντε). Και στα δυο τηλεφωνήματα θα λέει πάνω κάτω τα ίδια. Όπως: Ξέρεις πόσο σε εκτιμώ (μπορεί να είσαι σίγουρος, αλλά ποτέ δεν ξέρει κανείς) έχω σκοπό όμως να σαρώσω την επικράτεια (μακάρι Παναγιά μου και ΔΝΤ μου). Επίσης, ξέρεις ότι στις άλλες εκλογές που θα είναι δικές μας, θα βγει ένας σας από τη λίστα {αυτό θα το πει στο ένα τηλεφώνημα}. Πάρε λοιπόν ένα σφουγγάρι και ας παν στην ευχή τα παλιά. Τώρα, όσον αφορά τις ερχόμενες εκλογές, το χαρτί που φοβάσαι είναι καμένο. Βγαίνει από τη μέση σαν δήμαρχος. (Μωρέ, ας ήμουν παντοκράτορας της Δεξιάς και θα σούλεγα εγώ τι παζάρια θα σού κανα) {επίσης, αυτό θα το πει μόνο στο ένα τηλεφώνημα}. Προώθησε τον δικό σου για συνεργασία, κι όλα καλά. Πέρασε το δίλεπτο της ακρόασης. Τουουτ....
Τώρα βέβαια περιμένετε να σας πω ποιοι θα είναι απ΄ την άλλη πλευρά της γραμμής. Βέβαια, μπορεί να είναι και τετ ατετ συναντήσεις (γι αυτό δεν παίρνω όρκο). Ας παρατείνουμε την περιέργεια με ένα κουίζ διαφορών και ομοιοτήτων.
Ομοιότητες:
1) Είναι και οι δυο μοναδικοί βουλευτές της ΝΔ στο νομό τους.
2) Για προσωπικούς λόγους προωθούν δικούς τους υποψηφίους δημάρχους.
3) Πάνε κόντρα στην θέληση του αγγουριού αρχηγού.
4) Εάν συνεχίσουν και δεν συνετιστούν και μετά την καμπάνα, θα φάνε το κεφάλι τους.
5) Ως πολιτικοί σκέφτονται και δρουν με τον ίδιο τρόπο (σαν καρμπόν ένα πράγμα). Κρίμα, γιατί στα νιάτα μας για τον έναν άκουγα μόνο καλά λόγια. Τον άλλον, δεν τον ήξερα. Η πολιτική έχει την ικανότητα να ομογενοποιεί τους ανθρώπους.
Διαφορές:
1) Είναι από διαφορετικούς νομούς. (όμορους βέβαια).
2) Τα πρόσωπα που προωθούν, ο ένας εξήγγειλε κιόλας την κάθοδό του. Ο άλλος την απέφυγε την πατάτα.
3)Ο ένας θα έχει την στήριξη του χρισματούχου την δεύτερη Κυριακή κι ως εκ τούτου δεσμεύεται να τον στηρίξει κι αυτός ανάλογα. Ο άλλος σκέφτεται (και πολύ καλά κάνει) να κατέβει με το ψηφοδέλτιο του άλλου χρισματούχου.
Για όσους ακόμη δεν βρήκαν τα πρόσωπα του κουίζ, η απάντηση είναι:
Οι δυο βουλευτές είναι ο Αργάγγελος (Χαλκίδης) και ο άλτης (Κουκοδήμος). Τα πρόσωπα που προωθούν είναι ο Γκυρίνης κι ο Τσιφοδήμος αντίστοιχα. Οι χρισματούχοι είναι ο Δον (Δημητριάδης) κι ο Δημόπουλος.
Συγνώμη, γιατί πήγαν τόσες φορές κι οι δυο χρισματούχοι στον Μιχαλολιάκο αφού οι συνδυασμοί τους είναι υπεράνω κομμάτων και αφορούν μόνο την τοπική αυτοδιοίκηση και άλλα τέτοια φαιδρά; Η ίδια ερώτηση ισχύει και για τους Πασόκους χρισματούχους υποψήφιους. Παρακαλώ, ας μου απαντήσει κάποιος.
Διότι, ή εγώ είμαι ηλίθιος και δεν καταλαβαίνω ή πρόκειται για ένα ομαδικό δούλεμα, κάτι σαν μια ομαδική παράκρουση που όλοι συμφωνούμε ότι αυτή η παραδοχή είναι και η πραγματικότητα. Άιντε, πολλά είπαμε. Κάνει και ζέστα.


Υ.Γ: Χαιρετίσματα στην Σρι Λάνκα. Αυτές κι αν είναι διακοπές! Αλήθεια, τι καιρό να κάνει εκεί;

Δεν υπάρχουν σχόλια: