Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2011

ΧΑΡΑΚΑΣ Νο 39: Όταν τα ΦΕΚ (Χριστο)φυλλορροούν

Είστε σίγουροι ότι είναι οριστική απόφαση; Το πασοκικο σαΐνι η Χριστοκλπ αλλάζει ΦΕΚ κάθε φορά που αλλάζει αυτί στο κινητό.

Εγώ λέω να αφήσετε τη γυναικούλα να κάνει καμιά βουτιά, να ξελαμπικαρει,να δεχτεί και το επόμενο κύμα αντιδράσεων στις...αντιδράσεις των αντιδραστικών και τελικά να πάρει τις αποφάσεις της το Σεπτέμβρη με το δροσιό.

Τώρα σοβαρά μιλώντας, θέλω να εκφράσω τον θαυμασμό μου σ'αυτή τη μεγάλη πολιτικό. Η σταθερότητα των αποφάσεων της είναι παράδειγμα προς μίμηση για κάθε ανερχόμενο πολιτικό αστέρι. Φτου σου κοπελάρα μου να σε χαίρεται το ΠΑΣΟΚ που σ'εχει. Το είδα εγώ το αστέρι το φωτεινό όταν τα είπε ωραία στη Βέροια όταν ήρθε.

Θέλω να τολμήσω μια ερώτηση στους αναξιοπαθούντες πασόκους.Τα βλήματα μπορεί καμιά φορά να ανατιναχθούν, δε φοβάστε;

ΥΓ. Ε, λοιπόν τι θυμήθηκα; Όταν η 17 Νοέμβρη χτυπούσε, αν όχι όλοι (λέμε τώρα), αλλά οι περισσότεροι λέγαν "καλά τους κάνανε τους ....", όταν ρωτούνταν δημόσια λέγανε "απαπαπα εμείς ούτε που να ακούσουμε τη λέξη τρομοκρατία". Έτσι και οι Τρικαλινοί Πασόκοι όταν είχε ανακοινωθεί ότι θα κλείσει το σχολείο στο Πλατύ, τριβαν τα χέρια τους. Όταν τους ρωτούσαν δημόσια, "μακριά από μας τέτοια".
Τώρα γκοστερίτσες, που λένε και στο χωριό μου. Αυτά και μην ακούσω τίποτα υποκριτικές μυξοκλαψιές ξανά.


Δημοσιεύτηκε στις 17 Αυγούστου 2011 στα ΧΡΟΝΙΚΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια: