Σάββατο 14 Μαΐου 2011

Χάρακας Νο37: Αρνούμαι..... Θέλω....

Αρνούμαι να αντικρίζω το φόβο στα μάτια του άλλου.

Αρνούμαι να φοβάμαι να λέω αυτό που πιστεύω.

Αρνούμαι να λέγομαι το ίδιο Έλληνας με τους φασίστες.

Αρνούμαι να βλέπω ανθρώπους να τους στριμώχνουν για να τους σφάξουν.

Αρνούμαι να υπάρχουν μάτια που με κοιτούν ικετευτικά να τους προστατεύσω.

Αρνούμαι να υπάρχουν παιδιά που να φοβούνται να παίξουν στο δρόμο.

Αρνούμαι να κλείνονται άνθρωποι στα σπίτια τους για να προστατευτούν.

Αρνούμαι να απειλούμαι για τις ιδέες μου.

Αρνούμαι να φοβάμαι να διαδηλώνω.

Αρνούμαι αυτοί που πρέπει να με προστατεύουν να με χτυπάνε και να με σκοτώνουν.

Αρνούμαι αυτοί που πρέπει να με προστατεύουν να καλύπτουν αυτούς που με σκοτώνουν.

Αρνούμαι να ζω ανελεύθερος.

Αρνούμαι να μένω απαθής και αμέτοχος.

Αρνούμαι να φοβάμαι ότι θα στοχοποιήσουν εμένα και τα παιδιά μου.

Αρνούμαι να γίνομαι συνένοχος στη σιωπή.

Αρνούμαι να απολογούμαι στα παιδιά μου για τον κόσμο που τους έφερα να ζήσουν.

Αρνούμαι να πρέπει να έχω επιχειρήματα για τα αυτονόητα.

Αρνούμαι να ένα κόσμο φόβου και μίσους.

Αρνούμαι τη συνενοχή στα εγκλήματα των άλλων.

Αρνούμαι οι άνθρωποι να περπατάνε σκυφτοί σφίγγοντας τα χέρια των παιδιών τους.

Αρνούμαι την τρομοκρατία της βίας.



Θέλω οι δρόμοι να είναι για όλους.

Θέλω τα πρόσωπα να κοιτούν τον ήλιο.

Θέλω να προστατεύω το δίκιο και να με προστατεύουν στο δίκιο.

Θέλω να βοηθώ και να με βοηθούν.

Θέλω να είμαι άνθρωπος και να ζω σαν άνθρωπος.

Θέλω να ζω περήφανος στη χώρα μου.

Θέλω να ζω σε ένα κόσμο πολύχρωμο.

Θέλω να ακούω τις ιστορίες τους.

Θέλω να μάθω να λέω τα παραμύθια τους στα παιδιά μου.

Θέλω να αγοράζω τις ομπρέλες τους και τα τουμπερλέκια τους.

Θέλω να μου μάθουν να χορεύω τους ρυθμούς τους.

Θέλω να πλέκω να μαλλιά μου όπως τα δικά τους.

Θέλω να τους βλέπω με τις φορεσιές τους.

Θέλω να ακούω τις παράξενες ομιλίες τους.

Θέλω να μάθω να λέω καλημέρα στις γλώσσες τους.

Θέλω να γεύομαι τα περίεργα φαγητά τους.

Θέλω να ζω σε ένα κόσμο για όλους με όλους.

Θέλω οι ιδέες μου ν΄ ακούγονται.

Θέλω να πιάσω έναν έναν στο δρόμο και να του φωνάξω «ξύπνα».

Θέλω να σέβομαι τους άλλους για να με σέβονται.

Θέλω να κοιμάμαι καλά τα βράδια.




Δεν υπάρχουν σχόλια: